Online hozzáférés igénylése Pénztártagoknak

Illusztráció

A Pannónia Nyugdíjpénztár online szolgáltatásokat nyújt pénztártagjai számára a PannonPortT tagi önkiszolgáló portálon keresztül. 

Intézze Ön is ügyeit papírmentesen, személyes megjelenés nélkül!

  • Egyéni számla adatok megtekintése
  • Tagdíj befizetés bankkártyával 
  • Személyes dokumentumtár
  • Szolgáltatás igénylése 100%-ban elektronikusan
  •  Gyors és hatékony ügyfélkiszolgálás

Tagi portál szolgáltatás igénylése

A Tagi portál szolgáltatás igénylése webes űrlap kitöltésével lehetséges (regisztráció). A Pénztár a regisztrációs igényre a pénztártag nyilvántartott értesítési címére postai úton küldi meg az aktivációs kódot, és az első belépéshez szükséges útmutatót.

 

Elektronikus iratküldés

Az E-iratküldés funkció igénylésével Ön rendelkezhet arról, hogy a Pénztár az Ön részére kiállított dokumentumokat, igazolásokat kizárólagosan hiteles elektronikus iratként küldje meg. Ebben az esetben kinyomtatott formában, postai úton nem kerülnek kiküldésre a pénztári dokumentumok, igazolások.

 

Elektronikus ügyintézés

Az E-ügyintézés funkció igénylésével Ön egyes ügyeit (pl. adatváltozás bejelentés, portfólió váltás, tagi kölcsön és kifizetések igénylése) intézheti elektronikusan, postai kapcsolat és akár személyes megjelenés nélkül is. Az E-ügyintézéshez az ügyek bejelentésének megerősítéséhez egy tranzakciós megerősítő kódra is szükséges van, amelyhez a pénztártagnak meg kell adnia SMS fogadásra képes telefonszámot.

Az E-iratküldés és az E-ügyintézés igénylése kizárólag bizonyító erejű magánokiratban történhet, melyet a Pénztárba be kell küldeni, azt a Pénztárnak el kell fogadnia.

A PannonPortT funkciói igényelhetők egyszerre, vagy a Tagi portál szolgáltatásra épülve később, külön-külön a portálon belül is.

A PannonPortT funkciók elérése – részben vagy egészben – a portálon belül vagy írásbeli nyilatkozattal bármikor lezárható.