Intézze ügyeit papír, nyomtatás és postaköltség nélkül azonnal!
Az első belépéshez minden pénztártag egy aktiváló kódot tartalmazó levelet kapott, mely aktiváló kód felhasználásával tudja a fiókját élesíteni. Ezt követően tagsági azonosítóval és az aktiválás során megadott jelszóval tud majd belépni.
A rendszer használatával Ön az alábbi előnyöket élvezheti:
- Bejelentkezéskor azonnali információk a megtakarításáról (műszerfal)
- E-ügyintézési jogosultság esetén tagi ügyeinek teljes körű intézése papír, nyomtatás és postaköltség nélkül azonnal
- Dokumentum tárhely: E-dokumentum jogosultság esetén minden, a pénztártagság során keletkezett irat elektronikusan hiteles tárolása (igénybevétele esetén a Pénztár nem küld a továbbiakban postai úton dokumentumokat)
- Elektronikus kapcsolattartás: üzeneteit, kéréseit, panaszát tudja benyújtani a segítségével
Kérjük kényelme érdekében vegye igénybe a rendszer lehetőségeit. Reméljük elégedett lesz szolgáltatásunkkal!
A PannonPort digitális márka Pannónia Nyugdíjpénztár által fejlesztett funkciói az alábbiak:
PannonPortT |
PannonPortM |
PannonPortV |
A PannonPortT a Pannónia által a tagok részére fenntartott online ügyintézési felület. |
A PannonPortM a Pannónia által a munkáltatói partnerek részére fenntartott online ügyintézési felület. |
A PannonPortV a Pannónia által fenntartott online video alapú ügyintézési felület. |