Panaszkezelés

Tájékoztatjuk, hogy Pénztárunknál a panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egység és elérhetősége:

Pannónia Nyugdíjpénztár Ügyfélszolgálat

1072 Budapest, Nyár utca 12.
Telefon: +36 1 478-4000,
Levelezési cím: 1441 Budapest Pf. 50.

A Pénztár Ügyfélszolgálati és panaszkezelési szabályzata a Szabályzatok menüpontban tekinthető meg.

Panaszát bejelentheti az alábbi módokon

  • személyesen vagy meghatalmazott útján személyes ügyfélszolgálatunkon
  • írásban a Pannónia Nyugdíjpénztár 1441 Budapest Pf. 50. levelezési címünkre
  • elektronikus levélben a Panaszt teszek menüponton keresztül
  • PannonPorT használatával

Panaszkezelés menete

Írásban, elektronikus levélben benyújtott, továbbá a személyesen, telefonon szóban közölt és azonnal nem orvosolható panaszát 30 napon belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk.

Megalapozott panasz esetén intézkedünk a hiba, hiányosság kijavításáról illetve pótlásáról és arról tájékoztatjuk Önt. Elutasított panasz esetében részletes indokolást tartalmazó választ adunk, feltüntetve a jogorvoslati lehetőségeket.

Panaszával és a további jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatban az alábbi helyeken talál részletes tájékoztatást:

Fogyasztóvédelmi panasz a Pénzügyi Békéltető Testületnél

Pénzügyi Békéltető Testület (PBT)

Ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: +36 80 203 776
Levélcím: 1539 Budapest Pf.: 670.
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.penzugyibekeltetotestulet.hu

Fogyasztóvédelmi panasz a Magyar Nemzeti Banknál

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: +36 80 203 776
Fax: +36 1 489 9102
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
Email: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Panasz bejelentése

PannonPortT tagi portálon keresztül

Panaszát bejelentheti elektronikusan, a PannonPortT tagi portálon keresztül is.

Bejelentkezem

Kitöltöm az űrlapot bejelentkezés nélkül

Adatait, panaszát szíveskedjék úgy megfogalmazni, hogy Önt egyértelműen be tudjuk azonosítani.

 

Rendszerünk az elküldött üzenetet egyedi azonosító számmal rögzíti, amely a záró képernyőn meg fog jelenni, azt feljegyezheti, továbbá e-mail cím megadásával kérheti e-mailben megküldeni az érkeztető igazolás.

űrlap kitöltése

 

Kérdése, észrevétele van?

Kérdését, vagy észrevételét kapcsolat űrlapunkon keresztül jelezheti.

Panaszügyi nyomtatványok:

A Pénztár az írásban benyújtott panaszbejelentés formáját nem szabályozza. A Magyar Nemzeti Bank (MMB) által közzétett nyomtatvány bármely panaszbejelentés írásban történő megtételéhez használható.

A panaszt elsőként a Pénztárhoz kell benyújtani, a Magyar Nemzeti Banknál vagy a Pénzügyi Békéltető Testületnél csak ezt követően kezdeményezhető eljárás. A panaszkezelésről az Ügyfélszolgálati és panaszkezelési szabályzat rendelkezik.